Lowongan Kerja Terbaru Bulan Juli 2009 PT. Visione System (VisiONE)

PT. Visione System (VisiONE) is a global software solutions and integration services provider that delivering technology-driven business solution that meet strategic objective of our client. We design, develop, integrate and maintain business applications that enable enterprises to solve complex, mission-critical business problems.

We are looking for competent and talented individuals to join our team:

1. a. Programmer (2,3 - 3,5 Jt) (Yang Mahir Java saja Boleh Apply)

Qualifications:

· Bisa bahasa inggris written baik

· Experience di beberapa PROJECT Min selama 1 tahun Atau min bekerja 2 tahun atau lebih

· D3/S1 IPK 3.00 - 4.00 , IPK Boleh 2.5 - 3.00 Asalkan Experience di beberapa PROJECT Min 1 tahun

· Experience di Java/ Microsoft Navision/My SQL, SQL Server, RDBMS, J2EE, J2SE

· Fresh Graduated boleh asal Experience di beberapa PROJECT Min selama 2 tahun

· Mengerti Relational Database (PostgreSQL/ Oracle)

1. b. Microsoft Navision Programmer (2 - 2,5 Juta) (Yang Mahir Java saja Boleh Apply)

Qualifications:

· Bisa bahasa inggris written baik

· Experience 1 tahun

· Experience di Java/ Microsoft Navision/My SQL, SQL Server, RDMS, J2EE, J2SE

· D3/S1 IPK 3.00 - 4.00

· Mengerti Relational Database (PostgreSQL/ Oracle)

· Fresh Graduated Boleh




2. System Analyst (2,3 - 3 Jt)

Qualifications:

· Experience 1 tahun

· Fresh Graduated Boleh asal punya Experience di beberapa PROJECT Min selama 1 tahun

· D3/S1 IPK 3.00 - 4.00

· Bisa bahasa inggris written baik

· Mengerti Project Development Lifecycle (Iterative or Agile)

· Mengerti UML

· Mengerti RDBMS (SQL Server/Oracle/ MySQL/ASA etc)

3. System Analyst (2,5 - 4Jt)

· Experience di beberapa PROJECT Min selama 1 tahun Atau bekerja 2 tahun atau lebih

· D3/S1 IPK 3.00 - 4.00, IPK Boleh 2.5 - 3.00 Asalkan Experience di beberapa PROJECT Min 1 tahun

· Bisa bahasa inggris written baik

· Mengerti Project Development Lifecycle (Iterative or Agile)

· Mengerti UML

· Mengerti RDBMS (SQL Server/Oracle/ MySQL/ASA etc)

4. Accounting Analyst &Trainer (1.6-3Jt)

· Software Analyst Accounting Program

· Familiar dengan MYOB

· Pengalaman 2 tahun, bisa dari akunting public

· IPK min 2,75

Job Location : Solo

Facilities : Interesting Salary, Bonus, Raise



SEND YOUR APPLICATION LETTER TO:

PT.Mitra Pijar Harapan

Jl. Lempong Sari No.8Jongkang Baru, Sariharjo,

Ngaglik, Sleman Yogyakarta Telp.0274-884200